Op dinsdag 19 december heeft Studentenvereniging Maximus bekend gemaakt in het eerste kwartaal van 2018 een eigen sociëteit te openen aan de Havermarkt. Deze sociëteit draagt de naam Sociëteit het Forum. Vanzelfsprekend staat de deur niet alleen open voor de leden van Studentenvereniging Maximus.

Leden van studie- en studentenvereniging en onafhankelijke studenten zijn hier van harte welkom. De besturen van alle vereniging ontvangen een uitnodiging voor de opening zodra de datum voor deze heugdelijke gebeurtenis vast staat.

In het centrum van Breda heeft de student geen echte plek om samen te komen. Studentenvereniging Maximus wil die plek creëren. Wij zien dit dan ook als een belangrijke stap om Breda als de geweldige studentenstad die wij alleen kennen op de kaart te zetten. Studentenvereniging Maximus hoopt dat jullie snel langs komen om met ons het glas te heffen op alle geweldige avonden die we hier samen zullen doorbrengen.