Ben je (in)direct geraakt door het Coronavirus? Wij komen in actie voor jou. Heb je een hond die uitgelaten moet worden, of kan je zelf geen boodschappen doen? Moet je werken maar wil je graag oppassers voor je kind? Wij helpen je! Lees hieronder verder wat wij voor je doen en hoe je een vraag kan stellen.

Scholen zijn gesloten, horecagelegenheden moeten noodgedwongen hun deuren sluiten, kortom de straten in Breda zijn leeg. Leden van studentenvereniging Maximus steken de handen uit de mouw om mensen te helpen die op dit moment hulp hard kunnen gebruiken, in de breedste zin. Want veel studenten kunnen op dit moment geen regulier onderwijs volgen, werken of uitgaan.

Dit doen we op vrijwillige basis en contact gaat persoonlijk met de student die een klus voor je uitvoert. Meld je klus aan via dit formulier en wij nemen spoedig contact met je op!