Hoofdsponsor

Wij zijn Kojo Engineering, sinds 2017 trotse hoofdsponsor van Studentenvereniging Maximus. Kojo Engineering is een multidisciplinair ingenieursbureau. Een onafhankelijk familiebedrijf met meer dan vijftig medewerkers in vaste dienst.

Binnen onze organisatie hebben we vier disciplines:  elektrotechniek & instrumentatie, industriële automatisering, werktuigbouw & piping of bouwkunde & civiel.

Wij adviseren onze opdrachtgevers en ondersteunen hen bij het oplossen van technische vraagstukken. Deze opdrachtgevers zijn actief in de (petro) chemische-, proces-, productie- en voedingsmiddelenindustrie. Daarnaast zijn wij actief in projecten voor de overheid en de energiesector. De werkzaamheden worden zowel bij de opdrachtgever als op eigen locatie uitgevoerd. Met onze vaste medewerkers biedt Kojo Engineering continuïteit en flexibiliteit. Kenmerkend voor ons bedrijf is de langdurige binding met onze eigen werknemers én de opdrachtgevers.

Kojo Engineering & SV Maximus

Jouw persoonlijke ontwikkeling staat voorop binnen ons bedrijf. Wij investeren veel in talent en opleiding. Ben jij op zoek naar een (afstudeer)stage of een traineeship als net afgestudeerde starter? Neem contact met ons op. We bekijken graag de mogelijkheden!

Wij kijken ernaar uit om de komende jaren hoofdsponsor van Studentenvereniging Maximus te zijn! Jaarlijks zullen we een evenement organiseren in samenwerking met Studentenvereniging Maximus en hopen we verder met jullie kennis te maken.

Kijk op de website van kojo voor meer informatie!

drukbedrijf.png