Kost het lidmaatschap mij veel geld?

Natuurlijk is dit één van de belangrijkste vragen voor een student. De maandelijkse kosten zijn al hoog en de inkomsten beperkt. Daarom hebben wij als vereniging gekozen voor een bedrag van 10 euro per maand. Hiervoor worden de activiteiten georganiseerd, de vereniging in stand gehouden en de Sociëteit gerealiseerd. Dus voor nog geen vier biertjes in de maand zit je al bij de leukste studentenvereniging van Breda.

Kan ik ook lid worden als ik niet in het eerste jaar zit?

Natuurlijk, er zijn leden lid geworden in hun laatste jaar. Ook deze leden hebben volop kunnen profiteren van alles wat de vereniging te bieden heeft!

Is Maximus corporaal?

Nee, totaal niet! We hebben een ‘jasje-dasje’ cultuur omdat we dit een mooie professionele uitstraling vinden. Verder zijn wij gewoon één grote vriendengroep met een gezellige kant en een zakelijke kant.

Helpt Maximus bij mijn studie?

Niet direct, we zijn namelijk geen studievereniging. Echter hebben wij veel leden van verschillende opleidingen die altijd klaar staan voor elkaar. Een schreeuw om hulp wordt altijd beantwoord!

Waar kan ik Maximus vinden?

Je vindt ons iedere dinsdag in Sociëteit het Forum op Havermarkt 12 in Breda.

Hoe veel tijd kost het lidmaatschap mij?

Zoveel je wilt! Natuurlijk wordt er verwacht dat je regelmatig je hoofd laat zien op de wekelijkse borrel en de verenigingsactiviteiten. Echter kan je het door actieve betrokkenheid zo gek maken als je zelf wilt!

Heb ik nog wel tijd voor mijn andere vrienden?

In principe borrelt Maximus één keer per week, de overige zes dagen van de week heb je tijd genoeg om met andere vrienden af te spreken. Als jij en je vrienden even tussen alle drukte van de studie uit willen kun je hen natuurlijk ook een keer meenemen om een avond in sociëteit het Forum mee te maken.