1e Lustrum Studentenvereniging Maximus – 2018

Op de kaart!

Maximus en haar leden kennen een zeer ambitieuze cultuur. Na nog geen vijf jaar te hebben bestaan hebben wij onze sociëteit opgericht en ons hiermee definitief op de kaart gezet binnen Breda. Hieruit blijkt niet alleen de sterke toekomstvisie van Maximus en haar leden maar ook geeft het blijk dat gezelligheid hoog in het vaandel staat binnen onze vereniging. De borrelavonden zijn het middelpunt van ons studentenleven en de hechte vriendschap tussen onze leden.

Als vereniging dragen wij het motto: “Labora et Victoria”, wat zich grofweg vertaald in: “Werk en overwin”. Studeren draagt bij aan een goede toekomst en Maximus draagt hier enorm aan bij. Netwerken, zelfontplooiing en carrière maken zijn de draagvlakken van het lidmaatschap. Samen de toekomst vormgeven en voor iedereen met elkaar klaarstaan! De lat ligt hoog binnen de vereniging maar ruimte voor het studentenleven is er natuurlijk altijd.

Op naar nog meer mooie lustrums!