Studentenverenigingen hebben het imago van studenten die zich enkel focussen op feesten en drinken. Hier onderscheidt Maximus zich. Naast het volgen van een opleiding vinden wij het belangrijk om tijdens je studie te werken aan een goede start van je carrière. Als je gaat studeren heb je een doel: carrière maken.

Maximus biedt dan ook meer dan alleen gezelligheid en feesten. De trotse leden van Maximus vormen een netwerk van toekomstige professionals die altijd voor elkaar klaar staan, zakelijk en privé.

Careerevents

Tijdens de careerevents die Maximus regelmatig organiseert, zijn onze partners aanwezig. De leden maken kennis met prominente personen uit de zakenwereld en bouwen zo een netwerk op. Hier komen grote en kleine namen voorbij. Voor studenten die stage gaan lopen, gaan afstuderen of afgestudeerd zijn, liggen hier mooie kansen. De career-events zijn geen verkapte vacaturemarkten maar richten zich op het vinden van de perfecte plek voor de leden.

Netwerkborrels

Regelmatiger organiseert Maximus netwerkborrels. In een ontspannen setting komen leden in contact met de partners. De contacten die hier worden gelegd, vormen de basis van een succesvolle carrière. Netwerkborrelshebben doorgaans geen directe aanleiding of doel, anders dan samen met de partners van Maximus bouwen aan een groot netwerk.