Dat studenten een sterke voorliefde hebben voor bier is niemand vreemd. Om de connectie tussen bier en studenten buiten de kroeg te leggen heeft Maximus vorige week een bijzondere bierbrouwerij bezocht. Met oog op ondernemen en netwerken zijn leden van de vereniging meegenomen in het boeiende en bewogen verhaal van een paar Leidse studenten, die in 2014 hun voorliefde voor bier en kennis ondernemen hebben samengebundeld en zo Brouwerij Pronck succesvol hebben opgezet. Trots en kracht – dat zijn de kernwaarden van de brouwerij die tevens terugkeren in de heerlijke bieren die zij brouwen.

Een geslaagde dag waarbij de leden van dichtbij hebben meegemaakt hoe het tot stand komen van een idee kan leiden tot succesvol ondernemen.