Tijd om te gaan studeren aan AvansNHTV of een andere instelling. Er wacht je een belangrijke fase in je leven. De meeste mensen ervaren de tijd van studeren als de mooiste jaren in het leven. Tijdens de studententijd worden de mooiste vriendschappen gesloten, de meeste feesten gevierd en de minste verplichtingen aangegaan. Om de studie af te wisselen dient er natuurlijk ook tijd te zijn om stoom af te blazen. Maximus is een studentenvereniging die meer biedt dan dat. Naast de activiteiten en terloopse borrels blijft de studie voor ieder lid de hoofdzaak.

Uitgaan in het centrum van Breda is een standaard activiteit tijdens je studentenleven. Als nieuwe student ben je nog niet bekend met de uitgaansgelegenheden en ga je af en toe op stap met medestudenten. Als lid van Maximus sta je nooit alleen in de stad!

Als lid van Maximus krijg je een mooie studententijd. Op kamers wonen in Breda draagt hier ook aan bij. Via het netwerk dat je opbouwt bij Maximus heb je snel een kamer gevonden. Het is leerzaam om op kamers te gaan; het biedt zelfstandigheid, onafhankelijkheid en het bereidt je voor op het leven na je studie. De leden van Maximus vertellen je graag meer over alle voordelen van eigen kamer.