Studentenvereniging Maximus presenteert met trots het open feest Love to the MAX(imus) en is voor iedereen toegankelijk.

Een tof feest op een nog toffere locatie. Heerlijke drankjes en goede platen. Kortom, dé manier om Valentijnsdag te vieren.

Gedurende deze avond zorgen wij ervoor dat jij je match gaat vinden. Hoe doen we dit? Bij binnenkomst geef jij je huidige “status” aan en krijg je een polsbandje in groen (vrijgezel), oranje (gecompliceerd) of rood (bezet).

Je krijgt tevens een uniek nummer. Iedereen draagt zijn/haar nummer zichtbaar. Het kan natuurlijk voor komen dat jij jouw match niet durft te benaderen. Dat is geen probleem want dan kan je hem/haar een berichtje achterlaten bij het “messageboard”. Vergeet dus niet af en toe te kijken of er een bericht voor jou is achtergelaten.

Het feest is vrij toegankelijk voor heel studerend Breda. Je betaalt geen entree. Zorg dat je er op je mooist uitziet, wees jezelf en geniet van een avond vol passie en liefde.

Algemene info:

• Datum: 14 februari 2017
  • Deuren open: 22.00 uur
  • Toegang: gratis
  • Locatie: FeestFabriek Breda
  • Statusbandje bij binnenkomst (groen, oranje of rood)
  • Messageboard om berichten te sturen naar jouw match
  • Draag je unieke nummer op een zichtbare plek

Kom je met een groep vriendinnen? Dan zorgen wij voor wat extra’s en sta je helemaal te shinen!